Повернутися до звичайного режиму

З Днем народження, Інтернет!

Сьогодні у Інтернету черговий День народження: 13 березня 1989 року була створена Всесвітня павутина (World Wide Web, WWW). Творцем Інтернету вважається англійський вчений Тім Бернерс-Лі. Він і його колеги, які працювали в Європейській раді з ядерних досліджень (CERN), передали начальнику свого відділу документ, озаглавлений «Інформаційний менеджмент: деякі пропозиції», в якому були закладені основні принципи WWW.

Також в цей день...

У 1325 році заснована столиця ацтекської імперії Теночтитлан (зараз — Мехіко).

1669 — підписані Глухівські статті — договір про права українських козаків, укладений між Москвою та козацькою старшиною.

1781 — англійський астроном Вільям Гершель за допомогою власноручно виготовленого телескопа відкрив сьому планету Сонячної системи – Уран. Правда, спочатку він прийняв її за комету. Коли з'ясувалося, що це невідома раніше планета, він отримав медаль Королівського товариства і посаду придворного астронома. Сам Гершель назвав планету на честь свого високого покровителя короля Георга III «Зіркою Георга», короткий час вона носила ім'я першовідкривача, поки німецький астроном Іоганн Боде не придумав для неї назву Уран.

1887 – Честер Грінвуд зі штату Мен запатентував навушники. 1930 – американський астроном Клод Томбо відкрив дев'яту планету Сонячної системи, в травні того ж року отримала назву Плутон. За іншими відомостями планета була відкрита 18 березня.

1938 — російська мова введена як обов'язковий предмет для навчання у всіх школах СРСР. 1947 – уряд Великобританії заборонив проведення спортивних заходів серед робочого тижня з метою підвищення продуктивності праці.

1949 — у Канаді почала діяльність Українська Вільна Академія Наук.

1961 — у Києві сталася «Куренівська трагедія». Внаслідок техногенної катастрофи загинули понад 1500 мешканців Куренівки, а також пасажирів міського транспорту, що потрапив у зону лиха. 1970 – голова КДБ Ю. Андропов віддав наказ знищити останки Гітлера і Геббельса, таємно поховані у військовому містечку Магдебурга. 1974 – в Парижі відкривається аеропорт імені Шарля де Голля. 1979 – вступає в дію Європейська валютна система. 1 січня 1999 року ЕКЮ (Європейська валютна одиниця) була замінена на євро за курсом 1:1. 1996 – НАСА і Україна укладають договір про політ українського космонавта. Про знаменитих світу цього... У 1781 році народився Карл Фрідріх Шинкель, німецький архітектор і художник (Старий музей у Берліні, замок Бабельсберг поблизу Потсдама).

1845 — Ян Бодуен де Куртене, польський мовознавець, іноземний член НТШ. Перший розробив теорію фонеми і фонетичних чергувань. Виступав проти заборони царським урядом української мови, листувався з Іваном Франком.

1884 — Степан Витвицький, політичний діяч. Один з організаторів возз'єднання УНР і ЗУНР 22 січня 1919 року. З 1954-го по 1965 рік — президент УНР в еміграції.

1907 — Мірча Еліаде, румунський і американський письменник, історик релігій і дослідник міфології. 1932 — Тарас Гунчак, український історик. 1942 – Скетмен Джон (Джон Пол Ларкін), американський джазовий музикант і поет. Він створив унікальний стиль музики, що суміщає в собі скет і хаус. 1950 — Володимир Сергійчук, український історик.

1960 — Юрій Андрухович, український письменник, поет та есеїст. Іменини відзначають... Арсеній, Василь, Іван, Кіра, Марина, Нестор, Микола.

Іменини відзначають...

Арсеній, Василь, Іван, Кіра, Марина, Нестор, Микола.

Кiлькiсть переглядiв: 166