НАВЧАННЯ З LEGO

Напередодні Дня Святого Миколая учні 1–х класів отримали конструктори LEGO.

Учителі Щербачук Ю.І. та Клокова О.М. в освітньому процесі застосовують різні прийоми навчання з LEGO.

Перший — це конструювання за зразком, коли є інструкція, дитина бачить поетапність дій, її вчать, як з’єднувати деталі, аналізувати об’єкт. Коли дитина вже сама може визначити, з яких деталей складається об’єкт, їй пропонують конструювання за моделлю.

Учневі необхідно самостійно зібрати деталі, проаналізувати модель і побудувати її. Третій прийом — конструювання за темою. Дитині дається лише тема, і вона сама втілює в життя ті знання, які отримала до цього. Четвертий — конструювання за умовою. Є певні умови, тож школяр повинен їх враховувати під час конструювання. А також зосереджуватися на функціональності моделі. П’ятий — найважливіший: конструювання за власним задумом. Коли в дитини є ідея, вона може реалізувати її. Їй треба спочатку проаналізувати ідею, об’єкт, спланувати послідовність дій і створити задумане. Це вчить дитину досягати мети.

/Files/images/IMG_20181217_133609.jpg/Files/images/48361264_360977864449803_4169505683466616832_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 347