КОНЦЕПЦІЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (ОНОВЛЕНО)


ПРЕЗЕНТАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

/Files/images/нова школа 17.jpg

Концепцію «Нової української школи» – ідеологію реформи середньої освіти, що почне діяти в 2018 році, сьогодні, 18 серпня 2016 року, під час педагогічної конференції «Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2015/2016 навчальному році та завдання на 2016/2017 навчальний рік» в Будинку Уряду презентувала міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

«Наше завдання – кожній дитині дати доступ до якісної освіти. Успіх України в тому, щоб побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина, не залежно від її здібностей, має право на успіх в житті, на максимальне розкриття власних здібностей, яке може запропонувати якісна освіта», - наголосила Лілія Гриневич.

Міністр зазначила, що реформа орієнтована на те, щоб зробити випускника конкурентноздатним у 21-му столітті - випустити зі школи всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість, патріота з активною позицією, інноватора, здатного змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя.

Формула «Нової української школи» складається з 8 базових компонентів:

  • Нового змісту освіти, заснованого на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві.
  • Педагогіки, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.
  • Умотивованого учителя, який має свободу творчості й розвивається професійно.
  • Орієнтації на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
  • Наскрізного процесу виховання, який формує цінності.
  • Нової структури школи, яка дозволяє добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя.
  • Децентралізації та ефективного управління, що надасть школі реальну автономію.
  • Справедливого розподілу публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.

Як повідомляє прес-служба Міністерства освіти, виховний процес буде невід’ємною складовою усього освітнього процесу і орієнтуватиметься на загальнолюдські цінності. Виховання не буде винесено в окремі «заняття з моралі». Формування характеру можливе лише через наскрізний досвід. Усе життя Нової школи буде організовано за моделлю поваги прав людини та демократії.

Представлений варіант концепції не є остаточним, кожен може долучитися до обговорення та надіслати свою думку щодо концепції за адресоюnovashkola@mon.gov.ua.У темі листа необхідно вказати «Обговорення Концепції», а у листі обов’язково зазначити назву розділу, абзац і номер сторінки, яких стосуються думки.

«Я хочу заохотити всіх, хто має таку можливість, обєднувати навколо ідей нової школи освітян. Ми мусимо дивитися не тільки під ноги, плутаючиcь в сьогоднішніх проблемах, ми мусимо йти вперед», - додала Лілія Гриневич.

ЗАВАНТАЖИТИ КОНЦЕПЦІЮ

Довідково:діалог щодо стратегії змін тривав понад три роки.Долучилися усі зацікавлені групи – освітяни,батьки,роботодавці,політичні сили та владні інституції,незалежні експерти та міжнародні організації.В основу концепції покладені:«Концепція розвитку освіти України на період2015-2025років»,підготовлена Стратегічною дорадчою групою «Освіта» в рамках спільного проекту Міжнародного фонду «Відродження» та БФ «Інститут розвитку освіти»,а також «Концепція середньої загальноосвітньої школи України» Національної академії педагогічних наук України,«Візія нової української школи»,підготовлена спільнотою відповідального вчительстваEDCamp Ukraine.

Компетентності-це динамічна комбінація знань,умінь і цінностей,які визначають здатність особи успішно вирішувати життєві проблеми,провадити професійну і подальшу навчальну діяльність.

Кiлькiсть переглядiв: 7

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.